Základom pri cvičení je cítiť sa pohodlne a uvoľnene. My sme pre teba vybrali zaujímavé kúsky vhodné na športové aktivity.

Momentálna situácia nám nedovoľuje vybrať sa len tak do fitka, a preto môžeš cvičiť aj v pohodlí domova, alebo vo svojej domácej posilňovni.

Ak si v cvičení začiatočník, všetky cviky vykonávaj pod dohľadom skúseného trénera. Predsa ti na tvojom zdraví záleží najviac!

Základom je strečing

Pred začiatkom každého cvičenia by si sa mal poriadne ponaťahovať. Je dôležité zahriať všetky svalové partie, aby si náhodou počas cviku neprišiel k úrazu. Začať môžeš napríklad behom na mieste, a postupne pridávaj naťahovacie cvičenia.

cvičenie

Pohodlná mikina a tepláky sú výborná voľba na začiatok cvičenia. Nezabudni na tričko z kvalitnej bavlny, ktoré počas aktivity vysaje všetok pot, a taktiež mysli na pevnú obuv.

Pusti sa do cvičenia

Keď si sa už poriadne ponaťahoval, môžeš sa pustiť do tréningu. Vždy na začiatku cvičenia si vyber partiu, ktorej sa chceš venovať. Ak budeš jeden deň cvičiť naraz všetky partie, na druhý deň budeš trpieť svalovicou. Ale ak si cvičenie rozložíš, a naplánuješ, môžeš si každý deň v týždni precvičiť svalovú partiu, ktorú si ešte nezapojil.

Vydaj nadbytočnú energiu

Mysli na pohodlný outfit, ktorý sa prispôsobí všetkým vykonávaným aktivitám. Tepláky vyberaj z elastického materiálu, ale s vysokým obsahom bavlny. Tričko v army štýle ti dodá sebavedomie a budeš sa cítiť štýlovo aj počas cvičenia.

Ak si myslíš, že v tebe po celom tréningu nezostala ani štipka energie, určite si ešte zvládneš zaskákať na švihadle alebo zakopať do boxovacieho vreca. Po skončení tréningu nezabudni na dodatočný strečing a poriadne sa uvolni v sprche.

Dobrý pocit po cvičení

S ničím to netreba preháňať, vyber sa zacvičiť si len keď máš chuť! Kľudne aj dva krát do týždňa. Hlavné je udržať sa fit, a minúť prebytočné kalórie získané pri ležaní pred telkou a vychutnávaní si balíčka chipsov :)

A nezabudni ísť do všetkého s chuťou a úsmevom, len tak sa ti to podarí!