• Máte kamenný obchod, kde si môžem tovar vyskúšať?

    Kamenný obchod nemáme a skúšanie kvôli bezpečnosti nie je možné ani v našom sklade.

  • Musím sa zaregistrovať keď chcem u Vás nakupovať?

    Registrácia nie je potrebná. Je však lepšie zaregistrovať sa, pretože len registrovaní užívatelia môžu zbierať vernostné body a následne si uplatniť zľavy plynúce z vernostného programu.

  • Ako môžem objednávku stornovať?

    Objednávku môžete stornovať len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Urobiť tak môžete emailom alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo svojej objednávky, aby sme ju vedeli identifikovať.

  • Môžem zmeniť svoju objednávku?

    Objednávku môžete zmeniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Urobiť tak môžete emailom alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo svojej objednávky, aby sme ju vedeli identifikovať.

  • Ako sa dá za objednávku zaplatiť?

    Objednávku môžete zaplatiť na dobierku (v hotovosti alebo kartou), vopred bankovým prevodom alebo platobnou kartou online pri vytváraní objednávky.

  • Neviem si vybrať veľkosť

    Pri výbere veľkosti tovaru je potrebné riadiť sa tabuľkou veľkostí, ktorú nájdete v popise každého produktu. V tabuľke sa nachádzajú údaje o rozmeroch daného produktu, preto je veľmi vhodné premerať si svoje obľúbené veci a porovnať hodnoty s našou tabuľkou.

  • Nedostal som potvrdenie objednávky do e-mailu

    Niekedy sa stáva, že potvrdenie objednávky zapadne do Spamu alebo Reklamy, preto je potrebné preveriť tieto priečinky. V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi objednávku potvrdíme.

  • Ktorý tovar máte na sklade?

    Pri každom produkte pod výberom veľkosti uvádzame dostupnosť tovaru. Ak je pod veľkosťou uvedené Skladom, tak tovar máme na našom sklade a doručený Vám bude do 24-48 hodín.

  • Môžem si objednávku vytvoriť aj cez e-mail alebo telefonicky?

    Áno, objednávku je možné spraviť aj e-mailom alebo telefonicky. V takomto prípade si prosím pripravte kódy produktov a premyslite si akú veľkosť budete chcieť.

  • Kde nájdem veľkostnú tabuľku?

    Tabuľku s rozmermi produktov nájdete vždy v popise produktu.

  • Vybral som si produkt, ale nemáte moju veľkosť. Bude ešte niekedy dostupná?

    Väčšina tovaru sa nedoskladňuje, preto ak je Vaša veľkosť vypredaná, je lepšie nájsť si iný produkt.

  • Ako funguje vernostný program?

    Vernostné body sa prideľujú na základe ceny produktu. Za každých začatých 10 € ceny Vám bude pridelený 1 bod. Vernostné body vám budú pridelené ihneď po objednávke, no musia prejsť schválením. Body budú schválené vždy, keď Vám danú objednávku odošleme. Každý schválený bod predstavuje zľavu 0,5 €. Vernostné body následne môžete kedykoľvek použiť pri ďalšej objednávke priamo v košíku.

  • Keď dnes spravím objednávku, kedy mi bude doručená?

    Dodanie objednávky závisí od toho, či sú produkty, ktoré máte v objednávke v našom sklade, alebo sa musia objednať u dodávateľa. Pri každom produkte nájdete pod výberom veľkosti informáciu o tom, či je produkt skladom, alebo má doručenie do 3-5 dní. Ak je pri produkte uvedené Skladom, objednávku obdržíte do 24-48 hodín. Ak je pri produkte uvedené 3-5 dní, môžete svoju objednávku očakávať najneskôr do 5 pracovných dní.

  • Koľko stojí doprava tovaru?

    Poštovné a balné je 2,9 € pri objednávke do 69 €. Ak je Vaša objednávka nad 69 € dopravu máte zadarmo.

  • Akým spôsobom mi bude objednávka doručená?

    Každú objednávku odosielame kurierskou spoločnosťou Slovak parcel service. O expedovaní objednávky dostanete e-mail deň pred doručovaním objednávky. V deň doručenia Vám príde e-mail a SMS správa s časovým oknom, kedy ku Vám kuriér príde.

  • Ako postupovať pri vrátení tovaru?

    V zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia máte právo tovar bez udania dôvodu vrátiť. My Vám vrátime peniaze. Ako postupovať? Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdržali Na papier nám napíšte číslo Vášho bankového účtu v tvare IBAN, kde Vám máme vrátiť peniaze Odošlite to doporučene Slovenskou poštou- najlacnejšia variácia je poslať to ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku! Najneskôr do 14 dní Vám peniaze budú vrátené. Adresa: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561 97681 Podbrezová

  • Ako postupovať pri výmene tovaru?

    Ak Vám nesadla veľkosť alebo chcete tovar vymeniť za iný máte na to právo do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíku. Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdržali Na papier nám napíšte za akú veľkosť alebo za aký tovar chcete vymeniť tovar, čo nám posielate naspäť. Odošlite to doporučene Slovenskou poštou- najlacnejšia variácia je poslať to ako doporučený list. Najneskôr do 14 dní môžete očakávať vymenený tovar Adresa: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561 97681 Podbrezová

  • Môžem tovar vymeniť aj za niečo iné ako som mal v objednávke?

    Áno, tovar je možné vymeniť za čokoľvek z našej ponuky. Prípadný peňažný rozdiel Vám vrátime alebo ho zaplatíte Vy na dobierku.

  • Ako a kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?

    Platby za vrátený tovar realizujeme niekoľko krát do týždňa. Vaše peniaze obdržíte najneskôr do 14 dní na Vami zadaný bankový účet.